Image hosted by Photobucket.com

80'lerden elimde kalan oyuncak, kaset vs. ile nostalji yapıyorum :)

Google

06 Mart 2007

Agfamatic 2008 pocket sensor

Çocukluğumda ailemden aldığım güzel hediyelerden bir tanesi. O yıllar babamın çalıştığı firma vermişti. O da kullanmayıp bana hediye etmişti. Yıl 1981. O zamanların modası bir cep-makinası. Diğer firmalarda buna benzer şip-şak minik fotoğraf makinaları üretiyorlardı. Çok satılıyordu dünyada. İlk fotoğraflarımı bu makinayla çekmiştim :) Yaylı mekanizması var. Kırmızı düğmesine basıp fotograf çektikten sonra iki yandan bastırılınca ufalıyor; mekanizması geri attığında bir sonraki poza atlıyordu. İnsanın devamlı fotoğraf çekesi geliyordu :) Kendine özgüde film bandı vardı.


Özellikleri:
Üreticisi : Agfa
Üretim Yeri : Brezilya
Üretim Yılı : 1978-1981
Film : AgfaColor 110 Pocketfilm (Negatif büyüklüğü 13 x 17 mm)
Objektif : Color AGNAR 1:9,5 / 27 mm, Fixfocus
Diyafram : f 9,5
Eklenti : Blitz Agfamatic pocket Lux 234 flash
http://www.fernwehshop.de/start/start/index.shtml Bu adreste bu tür makinaların olduğu, güzel, kapsamlı bir site hazırlanmış.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

 
Creative Commons License
Koy Sepete !! Eskici is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.
Based on a work at kaanake2.blogspot.com.
Dikkat! Site içerisindeki fotoğraflar kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Fotoğraflar Creative Commons tarafından lisanslanmıştır. Fotoğrafları kullanmadan önce lütfen khulu74"ET"yahoo.com'a mail yollayınız. :)