Image hosted by Photobucket.com

80'lerden elimde kalan oyuncak, kaset vs. ile nostalji yapıyorum :)

Google

05 Mart 2007

Pamukbank Yol Arkadaşı Kaseti

Bu kasetin çıkış yılını hatırlamakta zorlanıyorum ama 86' yada 87' yılları olabilir. O yıllar daha Yugoslavya iç savaşı patlamamıştı. Ve çoğu gurbetçi Avrupa'dan Türkiye'ye arabalarla gelip gidiyordu. Türkiye hazırlığı hediyeler, kıyafetler vs. vs. ile yapılırken en önemli unsurlardan bir taneside "yolculuk kasetleri"nin hazırlanmasıydı. Malum, yol en az Türkiye'ye girene kadar 2 yada 2 buçuk gün alıyordu. Yol öncesi karışık kasetler hazırlanırdı. Pamukbank o yılların modasına uyup, gurbetçilerin yol macerasına eşlik etmesi için bir "yol arkadaşı kaseti" hazırlatmıştı. Kaseti Ludwigsburg'daki şubeye işlem yapmak için gittiğimizde hediye olarak vermişlerdi. :) Yol boyunca dinlediğimizi hatırlıyorum. İçinde ufak skeçler, fıkralar, karışık potpuri şarkılar vardı. Hey gidi günler. Genç Pamukbank "iyi bankadır" :)

9 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba,

ben bu kaseti ve buna benzer kaseti ariyorum.yener333@hotmail.com

28 Nisan, 2008 22:26

 
Anonymous Adsız said...

merhaba,ben bu kaseti ve buna benser kaseti ariyorum.yener333@hotmail.com

28 Nisan, 2008 22:28

 
Anonymous Adsız said...

:)

09 Ağustos, 2012 19:02

 
Anonymous Adsız said...

bende de bu kaset vardı ama bozuldu şimdi nerden satın alabilirim

ben de özledim bende :)

09 Ağustos, 2012 19:04

 
Anonymous Korkut said...

Ne diyosun. Ne zamandır bunu arıyordum. Kadife sesli sunucuyu hatırlayanlar vardır. Çok güzeldi. Hocam bu kaset sende varsa mp3 yapıp bir siteden linki paylaşır mısın?
Cevap için korkutsa@hotmail.com.

03 Eylül, 2012 09:23

 
Blogger Unknown said...

Evet bende arıyorum
Erol günaydın sunuyordu

28 Kasım, 2019 00:37

 
Blogger Unknown said...

Be de var

29 Mayıs, 2020 18:55

 
Blogger Unknown said...

Bende bu kaset var yalnız kartoneti yok

29 Mayıs, 2020 23:46

 
Anonymous Adsız said...

Merhaba, bu kaswdin içeriğini mp3 veya herhangi bir formatta e posta gönderebilecek birisi var mı acaba?
Şimdiden teşekkürler.
ferdi_balikesir@yahoo.com

06 Ocak, 2023 22:12

 

Yorum Gönder

<< Home

 
Creative Commons License
Koy Sepete !! Eskici is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.
Based on a work at kaanake2.blogspot.com.
Dikkat! Site içerisindeki fotoğraflar kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Fotoğraflar Creative Commons tarafından lisanslanmıştır. Fotoğrafları kullanmadan önce lütfen khulu74"ET"yahoo.com'a mail yollayınız. :)